Prescription Drug Tees And Prescription Drug Tee Outrage Couldn’t Be Any More Lame

Everyone got wild pissed at Kitson and Brian Lichtenberg for making these prescription drug tees. Personally, I find it far more offensive that someone thought it was a good idea to make more T-shirts with numbers on the back. SERIOUSLY, GIVE THAT SHIT UP, B. It's played out like Kwamé and them fucking polka dots. In fact, they’re even more played out than using that Biggie line.

But shitty trend-humping aside, I don’t understand all the uproar over name dropping prescription pills. Maybe because I find all the drugs referenced lame as fuck. Adderall? Who is actually trying to be more productive? Adderall is a performance enhancing drug. The only drugs you need to be focused on are drugs that decidedly impair your performance. Xanax? Not trying to pass out early and have my dickbag friends steal my weed. Vicodin? That’s sooo 2005. The only thing worse is if they had decided to use molly. THANKS MILEY CYRUS FOR RUINING CULTURAL APPROPRIATION FOR ALL OF US.

Being edgy is so fucking lame. These shirts should be getting eviscerated in "Shurt Feelings"—they’re that fucking redundant. To argue that these T-shirts glorify prescription pill use is insane. No one who actually does any real drugs would wear something like this. Furthermore, drug glorification and fashion go together like aluminum foil and chasing the dragon. Remember heroin chic? Remember that time everyone was doing drugs in New York aka all of the time? The shirts, the public's response, the designer’s response—it all just seems so passé.

Shout out to the fit model and his MJ hoop earring. TALK ABOUT CULTURAL APPROPRIATION LOL. I was going to go on this tangent about how all of us are criticizing Miley and Macklemore for their obliviousness, pointing out how deep-seated arrogations in popular culture are really no different than Macklemore writing a song for gay people in which a straight man attempts to become the voice of those who never asked him to, but then I realized that this is a topic that deserves its own piece. Just kidding, I’m lazy as fuck and it won’t be relevant in a few days, so I’ll just see if my editor leaves that last bit in.

The only other even remotely offensive thing that’s come from this entire ruckus? Brian Lichtenberg calling these shirts "art". You high, motherfucker?

  • DJ FUCK U LOL

    I’m way more annoyed that Brian Lichtenberg just hopped on this shitty annoying trend and then tries to release an artist statement talkin bout it being a ‘commentary’ and ‘art’

  • Heisenberg

    Soooo fucking basic. Soft-core ass drugs – fuck is meth @?

  • Rick Severa

    it’s fine that your site is plastered with ads for hennessy tho….that’s TOTALLY different, right?

    • Jeremy McGee

      why on earth wouldn’t it be?

    • Lawrence

      You sound like a total joy to party with.

    • James Culf

      use adblock, pleb

  • D-Rawww (Dev Gray)

    I feel really wrong liking these

  • Deraj

    i dont care…I like them

  • Deraj

    I think there rebellious…thinking something is “trendy” or “too cool” is some hipster bullshit…get over yourselves, everythings not cool and cool. stop being a hipster or a hypebeast and just like things hate thiings and be a human

  • Deraj

    i mean yall can keep bitching I just wanna kno where I can buy one

  • http://IsthisMenswear.com/ Is this Menswear.com

    Holy fuck that was the best thing I have read in weeks.

  • khaled

    the Haloperidol one is just a sweat stained thermal henley

  • Luchini

    Stop with the fucking Macklemore hate. I can’t believe dickbags like Kanye who make fucking terrible music ALL THE TIME get a pass and Macklemore is seen as some scenester jumping on bandwagons when he’s been putting in work for over a fucking decade making ill shit out in the NW. Nobody who is down with Onry and Grayskul and XP can EVER be disrespected.

  • filthy frank

    I think this article is stupid and i think the shirts are lame as fuck also….although these are drugs prescribed for legit reasons….most lf the people wearing these shirts have probably never taken them and probably couldnt handle it if they did….its called “being fake”

  • http://phantomco.blogspot.com/ Deaunte Shugart

    Beats by Dr. Dre’s Pill commercial is on top and Dr. Pepper banner at the bottom. One thing all three have in common? “Just what the Doctor ordered”

    Dior

  • Ravi

    I don’t like these. If you’re trying to start a dialogue go all the fucking way. Vicodin aint shit. Replace that with blues. Blues are killing more than alcohol and cocaine COMBINED in america right now!! Look that shit up! You wanna push the shit..push it then..nobody wants those cheap ass vics. Look to hate hipster comments below..probably one about me saying hipster..haha..

  • Harlow JeTaime Soulie

    where the FUCK can i buy one?